سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پروفیل زد برای سقف

پروفیل زد

ساختمان‌های از پیش ساخته شده: به عنوان ساختار اصلی پشتیبانی برای سقف و دیوارها. پروفیل زد فرم پایدار برای پایه های بیرونی و داخلی ساختمان فراهم می کنند. ساختمان های صنعتی: به عنوان مثال ساخت کارگاه ها و کارخانه ها. پروفیل زد می تواند وزن بارهای سنگین مانند انوع تجهیزات و ماشین آلات را تحمل کند و در برابر قرار گرفتن در معرض عناصری مانند باران، برف و بادهای شدید مقاومت کند.
ساختمان های کشاورزی: مکان ‌هایی مانند انبارها، اصطبل‌ها و سوله‌ها. پروفیل های زد یک سکوی محکم و پایدار برای مصالح سقف فراهم می ‌کنند. آنها همچنین یک فضای باز بزرگ در زیر سقف فراهم می کنند که برای ذخیره تجهیزات، غلات، خوراک، غیره مفید است. طبقات نیم طبقه: نیم طبقه ها طبقه است که در ساختمان داخلی طراحی می شود و از طریق راه پله ها به طبقه اصلی وصل می شود اما متراژ این نیم طبقه از طبقه اصلی کم تر است.
روفیل زد در اندازه های مختلف برای کاربردهای مختلف ساخت و ساز و سقف تولید می شود. اندازه پروفیل زد توسط عمق، عرض و ضخامت ورق سیاه (ماده اولیه تولید پروقیل زد) تعیین می شود. همچنین اندازه این پروفیل به نیازهای خاص پروژه و ساختمان بستگی دارد. ساختمان‌های بزرگ‌تر و بلندتر به دیواره‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر نیاز دارند، در حالی که ساختمان‌های کوچک‌تر ممکن است فقط به دیواره‌های کوچک‌تر و سبک‌تر نیاز داشته باشند. برای تعیین اندازه مناسب، مشورت با یک مهندس سازه یا یک پیمانکار حرفه ای مهم است.
قوی و بادوام. نحوه تولید این پروفیل ها آنها را قادر می سازد بارهای سنگین و شرایط آب و هوایی شدید را تحمل کنند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای سقف سازی تبدیل میکند. همه کاره. همانطور که قبلا ذکر شد می توان از آنها در طیف وسیعی از سازه ها استفاده کرد. علاوه بر این، پرولین زد در صنایعی مانند کشتی سازی، خودرو ساز، و در ساخت ریل ‌ها و پایه‌ ها کاربرد فراوانی دارند.
مقرون به صرفه. پروفیل های Z در مقایسه با سایر مصالح سقفی نسبتاً ارزان هستند و برای نصب نیاز به نیروی کار کمتری دارند. همچنین توانایی افزایش بهره وری انرژی یک ساختمان را با ارائه سقف محکم و عایق دار دارد. این می تواند به کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش کمک کند. تعمیر و نگهداری کم. این مدل از قوطی پروفیل ها تعمیر و نگهداری کمی دارند.
source: قیمت پروفیل زد برای سقف